View Single Post
Old 04-09-2006, 12:29 PM
Deranged's Avatar
Deranged Deranged is offline
The adversary
Former APFFN moderator

Re: What are you going to do right now?

Quote:
Omdat ik het leuk vind? Uiteindelijk is het leuk vaak ja...

Maar het is vooral: iemand motiveren om iets te vertellen dat diegene niet zomaar doet. (en daar dus een sterk stimmulerende stimulus voor nodig heeft.) Dat is de enige reden om achter een soort van 'waarheid' te komen bij een persoon.. (via een forum dan.)

Misschien vind je dit een heel gemeen truukje? Is het ook, en daarom trek ik niet altijd conclusies als ik denk er schade mee te doen. (hooguit stuur ik dan een pm...)

Door een (negatieve) conclusie te trekken uit weinig informatie, die waarschijnlijk niet (of maar gedeeltelijk) de waarheid betreft, zal iemand waarover de conclusie gaat zich waarschijnlijk bedreigt of onrechtvaardig behandelt voelen. (of in sommige gevallen misschien juist wel begrepen) Dat levert vaak reuze interessante discussies/gespreksstof op!

Ik vind wat er in jouw topic over mij aan de hand is ook ontzettend leuk, en het geeft me ook zeker een kick! Cool (zit er over na te denken om een verhaal neer te zetten die er op zou wijzen dat ik niet alleen met me zelf overleg, maar ook daadwerkelijk mezelf 'hoor' antwoorden.)

Dat zal ook zeker weten leuke maar niet-valide conclusies opleveren, die dan weer als gevolg hebben dat mensen deze conclusies bevestigen of dat (de mensen die me persoonlijk wat beter kennen) mij gaan verdedigen! Enorem leuk en leerzaam is dat haha Razz

Wat gaat er nu in jou om?
Wat denk je nu over mij als persoon?

Zouden er echt maar weinig/geen members zijn die dit doorhebben? (had ik van jou bijv. nog wel een beetje verwacht)

Ikzelf zie me toch wel als een 'abnormaal' persoon, maar niet eentje die achterlijk is Wink Het is ook zeer leuk om gewaagde opmerknigen naar diverse personen te maken, terwijl ze de indruk hebben dat ik 1 van de onzekerste personen ooit ben. (ben namelijk de ene dag super onzeker, en andere dag zo ontzettend zeker dat ik tegenspraak overweeg tegen te gaan door middel van agressie)

Enneh Hitler verhaal? wat was dat precies? (was dus idd verzonnen denk ik Very Happy )

Quote:
Jij lijkt me trouwens iemand met veel onzekerheden, weinig succes bij de vrouwen en misschien ook wel eens gepest ja. Verder een goede leerling op school met goede punten en nooit erg misdragen. Ik vermoed dat je vooral op middelbare school bij de beste van de klas zat. Verder blijkt je standpunt over sex hetzelfde te zijn als dat van mij, dan hoop ik dat je net als mij doorziet waar de hedendaagse jeugd heengaat. Koude voor de lol sex is niet belangrijk, ik leef makkelijk zonder. Liefde is wat iemand nodig heeft, daar komt ook sex bij kijken als daad van liefde. Gewoon voor de lol met een vreemde ertegenaan snap ik niet. Ik heb kennissen die bijna 20 zijn onderhand en nog steeds in de stad willekeurige meisjes ''pakken'', je kent het vast wel. Het tongzoenen met een wildvreemde tijdens uitgaan, voor mij onbegrijpelijk waarom iemand het zou willen. De meisjes zijn de slachtoffers, uiteindelijk staat de jongen met zn zatte ballen te bluffen wie hij allemaal gepakt heeft. En dan onder invloed van speed kijk ik toe, en dan weet ik dat ik gewoon beter ben.

Over die onzekerheden had ik al wat gezegd, maar deze zijn denk ik voor 75% voortgekomen uit 2 jaar lang extreem veel gepest te zijn. (1e en 2e klas) Ik werd van het populairst jochie uit de klas. (in groep 8 vielen de meisjes nog op je schattige koppie) de schandpaal van de klas. Simpelweg omdat ik met zoveel zelfvertrouwen binnenkwam.(en weet ik nu, een persoon die zekerheid uitstraalt veroorzaakt vaak angst=een goede reden om hem/haar te pesten en anderen met je mee te kunnen krijgen+ik haalde de hoogste cijfers inderdaad+dat ik heel erg klein van formaat ben haha:P)

Toen ik begon met blowen steeg mijn status weer.(slecht zijn/iets slechts doen geeft nou eenmaal macht Confused) en criminele vrienden zorgte er anders wel voor dat de mensen die ik als pesters ervaarde even 'een lesje' geleerd werd Cool mijn cijfers daalde echter sterk en op matige maar net voldoende cijfers ben ik nu ontzettend trots Cool

Populair bij meisjes was ik inderdaad niet als het ging om verkering... Dat komt waarschijnlijk omdat ik me teveel in hen wilde verplaatsen en met ze wilde meevoelen waardoor ik niet 'als man' gezien wordt... Maar heb ondertussen al wel heel veel leerzame vriendschappen met verschillende soorten meisjes... Sterker nog, laatst vertelde een meisje me dat ze mij niet alleen zag als haar favoriete mannelijk gespreks partner, maar (in in directe woorden.) dat ze ook wel openstand voor 'meer'

Wat een vriendinnetje/meisje betreft delen we inderdaad dezelfde mening. Een meisje moet sowieso een goede bekende zijn wil ik mezelf toe laten te denken: Zal ik ooit seks met haar hebben? Hoe zou dat zijn?

En verder heb zeer sterk het vemroeden dat amfetamines er voor zorgen dat je dichter bij je attitudes komt te staan en daardoor dus meer 'jezelf' durft te zijn en dat is ook makkelijk te bewijzen door te kijken naar jouw veel over jezelf zeggende verhalen onder invloed van speed. Hierbij is zelfs via het forum zichtbaar dat je je op dat moment een ontzettend sterke, machtige, en zoals je zelf nu al zegt, een betere persoon voelt! Verder heb jij onder invloed van speed ook nauwelijks een gevoel van schaamte. (niet te zien althans.)

En zoals altijd wordt daar dan zowel 'positief' als 'negatief' ervaren. En er word dus ook positief en negatief gereageerd...

Omdat ik ervaring heb met pesten en het 'pestgedrag' ook in dit geval eerder een soort 'jaloezie' dan afkeer is, trok ik de conclusie dat jij op dit forum een beetje gepest werd en dat iedereen daar maar eens moest ophouden Cool

Maar goed, dit is dus in ieder geval wel een reden waarom van alle chemische harddrugs speed bij mij de minste afkeer veroorzaakt. (al moet ik toegeven dat ik natuurlijke variant nog altijd beter op prijs stil in vergelijking met speed, gezien de lichamelijke schade...)

Een heel verhaal, en ik kan wel zeggen, (wat je ook over me denkt, ben ik overigens erg benieuwd naar ) dat jij je vereert mag voelen haha! Ik heb namelijk net best wel in duidelijk woorden verteld hoe ik soms met mensen omga. En ik zeg niet dat het respectloos is, maar het is toch wel kennis waarvan anderen mensen zullen schrikken als ze weten hoe ik hun bekijk, hoe ik reacties uitlok etc etc. (hoe ik denk dus.)

Maar doe dit omdat ik jou vertrouw, (gek eigenlijk, via zo'n forum.) en omdat jij met je verhalen mij best wel 'bewust' hebt gemaakt van een aantal belangrijke feitjes over hoe de wereld in elkaar zit. En aangezien zelfs jij op een gegeven moment niet meer begreep waar ik mee bezig was, vond ik wel dat je dit verdient had haha Razz

haha, hoezo wij zijn allebei best wel arrogante persoonlijkheden diep van binnen? (of ben ik echt zo blind en is dit ook weer niet waar:P)

Ben benieuwd en zou graag een eerlijke mening van je willen hebben over deze uitgebreide pm. (heb je er wat van geleeerd? Kijk je juist op me neer?
On another forum I will send this kind bloke a message there is no chance of me getting through this any time soon. He should have sent it a little earlier this is perhaps the worst timing ever to come up with something like this.